60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

19 Nisan 2015 Pazar

Son Bir Meydan Okumaya Hazır Mısınız ?


2014 Ekim'inde başlattığım Kitap Meydan Okuması (tık) güzel geri-dönüşler alınca, yılın ilk ayında Şarkı Meydan Okuması (tık tık) düzenlemiştim. Orada da güzel paylaşımlar oldu, yeni şarkılar, yeni bloglar tanıdım ve bu meydan okumalarını üçleme yapma fikri kafamda canlandı. Üçlemenin son halkası, Film Meydan Okuması için hazır mısınız ? Kurallar aynı. 30 tane sorumuz var. Her gün bir tanesini yanıtlıyoruz. Olmadı bir kaç gün bekletip toplu olarak yanıtlıyoruz. Hiç farketmez. Maksat eğlenmek ve paylaşmak :) 

Yarın sabah ilk soruyu cevaplıyorum. Ne dersiniz, yarın başlar mıyız :)

Lafı uzatmadan soruları vereyim en iyisi:

1.Gün - En az sevdiğiniz film hangisi ? 
2.Gün - En son izlediğiniz film hangisi ? 
3.Gün - En sevdiğiniz aksiyon/macera filmi oyuncusu kim ?
4.Gün - En sevdiğiniz korku filmi hangisi ?
5.Gün - En sevdiğiniz drama filmi hangisi ? 
6.Gün - En sevdiğiniz komedi filmi hangisi ?
7.Gün - Sizi mutlu eden bir film seçin.
8.Gün - Sizi mutsuz eden bir film seçin.
9.Gün - Repliklerini ezberlediğiniz bir film seçin. 
10.Gün - En sevdiğiniz yönetmen kim ? 
11.Gün - En sevdiğiniz sinema salonu hangisi ?
12.Gün - En sevdiğiniz animasyon/çizgi film hangisi ?
13.Gün - En iyi kitap uyarlaması sizce hangisi ?
14.Gün - En sevdiğiniz film repliği hangisi ?
15.Gün – En sevdiğiniz bilim kurgu filmi hangisi ?
16.Gün - Bu sene şimdiye kadar-izlediğiniz en iyi film hangisi ? 
17.Gün - Geçen sene izlediğiniz en iyi film hangisiydi ?
18.Gün - Sizi hayalkırıklığına uğratan bir film seçin.
19.Gün - Favori aktörünüz ? 
20.Gün - Favori aktrisiniz ? 
21.Gün - Sizce en çok abartılan film hangisi ?
22.Gün - Sizce en az kıymeti bilinmiş olan film hangisi ?
23.Gün - En sevdiğiniz film kahramanı hangisiydi ?
24.Gün - Favori belgeseliniz ? 
25.Gün - Kimsenin seveceğinizi zannetmediği ama sevdiğiniz bir film seçin.
26.Gün - Kirli zevkiniz olarak nitelendireceğiniz bir film seçin.
27.Gün - En sevdiğiniz klasik film hangisi ? 
28.Gün - En güzel film müzikleri hangi filmdeydi sizce ?
29.Gün - Bir konuda fikrinizin değişmesine yol açan film hangisi ?
30.Gün - En sevdiğiniz film hangisi ?

25 yorum:

  1. Ben hazırım galiba :) O kadar kendime güvenmiyorum sinema konusunda ve daha önceki meydan okumalarda gördüm ki hafızam da berbatmış ama üçlemeyi tamamlamak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleey :D Hafıza sıkıntısı konusunda beni kimse geçemez. Kitap şalanjında kütüphaneme bakıyordum, şu monolog yaşandı:
      "Bunu okumuş muydum yahu, hmmm, sanki..evet, tanıyorum kişileri, yok okunmamış bu!..a yooo tamam işte okumuşum, Ferdinand diyor, tanıyorum ^.^"

      Sil
    2. Ahahhahhaha Ferdinand :D Ay işte bana da aynen öyle oluyor bu şalanj dönemlerinde ama tamam o zaman, şimdiden düşünmeye başlayayım cevapları.

      Sil
    3. Kitap şalanjı kadar muhteşem cevaplarım olmasa da haydi ben de katılayım, blog yazmak için fırsat olur :)

      Sil
  2. zihiiinnn keşke bi hafta önceden paylaşsaydın soruları düşünecek vaktimiz olurdu :) neyse artık balık hafızalılae grubunun daimi üyesi olarak ben de aklımda olanlarla katılmaya çalışacağım
    Bu arada paylaştığın fotoğraf cinema paradiso 'dan di mi yanlış hatırlamıyorum ? :) ne kadar güzel filmdi o !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laf aramızda ben meydan okumayı unutmuştum ":D İki gün önce arkadaş hatırlattı bana. "ya Zihin sen hani film meydan okuması yapıyordun" dedi. Ben de "hiiiiii" nidalarıyla buraya koştum. Olduğu kadar cevap vericem ben de artık napalım :)

      Evet Paradiso'dan. Gerçekten sinema ve aşkı tek potada başarıyla eriten sıcacık bir filmdi. Vakit bulsam da yeniden izlesem aslında. Ama nerdee..

      Sil
    2. Cık cık ! Nasıl unutuluuur koskocaaa Meydan okuması :) o arkadaşına teşekkürlerimi ilet yoksa bir kaç hafta sonrası yine katılamayabilirdim
      Hep yanlış meslek seçimi zihiin öğretmen olaydık bir sürü vaktimiz olurdu :))

      Sil
    3. Hiç sorma ya. Biraz daha vakit bulabilsem neler yapıcam da :)

      Sil
  3. Ben varım tabii :) Fakat diğer meydan okumalar kadar günü gününe yazamayabilirim :/ Hmm bir de keşke üçlemenin sonu demeseydin Zihin. Belli mi olur, yeni konular, yeni meydan okumalar... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeey :) Büyük ihtimalle ben de aralarda fire verebilirim. 30 değil de 35 gün olur farketmez :) Aslında yeni konular bulunabilir ama bir sürü blogu 30 gün boyunca işgal etmek istemem daha fazla :D O yüzden son dedim.

      Sil
  4. Kitap meydan okumasına katılmıştım ama 7 soruda kaldım. Devamını yazamadım nedense. O kadar çok kitap okudum ki en'li sorulara cevap vermek çok zor geliyordu ama bu meydan okumayı kaçırmam. Ben de varım. Hatta bugün hemen başlayacağım.

    YanıtlaSil
  5. Aaa ben bunu yeni gördüm. Nasıl gözümden kaçmış!? :) Şu meydan okumalar arasında benim için en keyiflisi bu olacak galiba. Kitap meydan okuması da keyifli olmuştu gerçi.
    Bu arada sadece yorum yazanlar mı katılıyor acaba şu an için? :)
    Ben de yarından itibaren yazmaya çalışacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.
      İsteyen herkes katılabilir etkinliğe :) Yorum yazmasına gerek yok :)

      Sil
  6. Merhaba,

    Bu şirin blogu yeni keşfettiğim gibi, meydan okumaya da varım :D Yalnız herhangi bir noktasında dahil olmamız mümkün değil mi, mesela en sonunda 30 soruyu birden yanıtladığım bir post ile katılabilsem ne güzel olur :-)

    Sevgiler.

    ヽ(^。^)丿 AFK Sinema'da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Şöyle ki, meydan okumalarımda kural pek yok gibi. Her gün cevaplamanın avantajı insanı yazmaya sevketmesi. Yoksa önceki kitap ve şarkı meydan okumalarımda çeşitli nedenlerle bir süre bloguna uğrayamayan bazı katılımcılar toplu cevaplar vermişlerdi. İster 10unu birden yanıtlarsınız, isterseniz 30unu birden :) Maksat paylaşım ve yeni filmler/bloglar tanımak.

      Görüşmek üzere,
      Zihin.

      Sil
  7. aaaaaa bugün fark ettim bu meydan okumayı:)
    o kadar uzun zaman oldu ki blogda yazı yazmayalı çok istiyorum buna katılmayı ama cesaret edemiyorum galiba süreklilik açısından. çok da özledim buraları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok da güzel olur :) Ara sıra toplu cevaplarsın olmazsa ne dersin ?

      Sil
  8. Bence bundan sonra da bir dizi meydan okuması çok iyi gider. Bunu bir düşünün :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olur aslında :) Bir takipçim daha bu öneride bulunmuştu. İlerleyen zamanda olabilir. Her ne kadar bu meydan okuma için son desem de..

      Sil
  9. Merhaba! Ben de blogumda bu meydan okumaya katılmaya heveslendim. İzninizle tabi :) Yaratıcısına haber vermeden olmaz diye düşündüm. Sevgiler, Z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) İzin ne demek, seve seve. Hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  10. Ben de yüksek müsadeleriniz ile bu challengeınıza blogumda kendi yanıtlarımla yer vermek isterim.

    YanıtlaSil