60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve en sonunda, göreceğin aşk, o güne kadar verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

18 Aralık 2015 Cuma

Meydan Okuyorum (Winter Is Coming)

 

Hazır mıyız ? 2016'nın başı itibariyle yepyeni bir meydan okumayla geliyorum. Konusu ise daha önceki meydan okumalarda çok fazla istek alan "televizyon dizileri". Her zamanki gibi otuz sorumuz ve cevaplamak için otuz günümüz var. Başlamasına yaklaşık 2-3 hafta var ama araya yılbaşı girdiği için soruları incelemek için daha fazla vakit gerekeceğinden soruları önceden paylaşıyorum. Listeyi her zamanki gibi Tumblr sularında gezinirken buldum. Fakat kimi soruları beğenmedim; kendini tekrar edenler veya mantıksız bulduklarım var. Onları sarı renkle boyadım. Toplam dört soru var değiştirilmesi gereken. Vaktimiz de varken bu dört sorunun yerine hangi soruları ekleyebiliriz, değerli önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden herkese iyi eğlenceler :)

1) İptal olmaması gerektiğini düşündüğünüz ama iptal edilen dizi hangisiydi ?
2) Çok daha fazla insanın izlemesini istediğiniz dizi hangisi(ydi) ?
3) Bu sezon gösterilen diziler arasında en sevdiğiniz hangisi ?
4) En sevdiğiniz dizi hangisi ?
5) Nefret ettiğiniz dizi hangisi ?
6) En sevdiğiniz dizinin en sevdiğiniz sahnesi hangisiydi ?
7) En sevdiğiniz dizinin en az sevdiğiniz sahnesi hangisiydi ?
8) Herkesin mutlaka izlemesi gerektiğini düşündüğünüz dizi hangisi ?
9) Tüm zamanların en etkileyici dizi sahnesi hangisi ?
10) Başta sevmeyipte zamanla bayıldığınız dizi hangisiydi ?
11) Sizi hayalkırıklığına uğratan dizi hangisiydi ?
12) Beş defadan çok izlediğiniz dizi hangisi ?
13) En sevdiğiniz çocukluk diziniz hangisiydi ?
14) En sevdiğiniz erkek dizi karakteri ?
15) En sevdiğiniz kadın dizi karakteri ?
16) Kirli zevkiniz olarak gördüğünüz dizi hangisi ?
17) En sevdiğiniz mini dizi serisi hangisiydi ?
18) En sevdiğiniz dizi jeneriği hangisi ?
19) En iyi dizi kadrosu hangi dizideydi ?
20) En iyi öpüşme sahnesi hangi dizideydi ?
21) En iyi animasyon dizi hangisi ?
22) En iyi dizi finali hangisiydi ?
23) En sinir bozucu dizi karakteri kim(di) ?
24) En iyi dizi repliği hangisi ?
25) İzlemeyi düşündüğünüz eski/yeni dizi hangisi ?
26) Finaliyle şok eden dizi hangisi ?
27) En iyi "ilk bölüm" hangi dizideydi ?
28) İlk gözağrınız hangi diziydi ?
29) Şu sıralar saplantı derecesinde sevdiğiniz dizi hangisi ?
30) Hangi karakterin ölümü sizi çok üzmüştü ?

25 yorum:

  1. yaaa meydan okuma olley!! diziler hakkında filmler kadar fikrim yok ama.. yine de heyecanlandım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de izlediğim dizilerin sayısı 20'yi bulmaz ama hadi bakalım deneyeceğiz :D

      Sil
  2. Güzel bi meydan okuma ama dizilerle pek aram yok. Bi leyla ile mecnunu severek izlerdim. Bi de dr. house ha bi de anime one piece yi çok sevmiştim. Bi ara bign bang teory dizisini izlemeye koyuldum da pek sarmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L&M son yılların en iyi yerli dizisiydi :) İsmail abi ve bakkal yeter zaten. Big Bang Theory arada güldürüyor ama çoğunlukla -_- yüz ifadesiyle seyrettiriyor :)

      Sil
  3. 12. Soru neymiş gerçekten yaa ben izlediğim 5 diziyi sayamazken 5 den çok izlenen dizi var mıdır acaba böylesi görelim bakalım meydan okuma da :) bu zamana kadar sadece iki diziyi (çgo ve sfu) tam olarak izlediğim için sadece okuyucu olarak katılacağım ama yine de eğlenceli olacağa benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki milletin vakti ve sabrı var Mariposa :D South Park dışında herhalde bir bölümünü tekrar izleyeceğim dizi yoktur ya neyse :p ÇGO'nun açılımı ? :)

      Sil
    2. insan niye sürekli kendini tekrar etsin benim vaktim olsa bile aynı şeyi izlemem :)
      çgo yerli diziydi çemberimde gül oya belki hatırlarsın eski bi dizi çağan ırmak yazıp yönetmişti

      Sil
    3. Bilmez miyim :) İzlemedim gerçi fakat o dönem çok popülerdi. Kısaltmadan çıkaramadım.

      Sil
  4. Bu sefer bende varım bu konuda. :)
    Hatta çok tikat edeceğim.
    de soru kısmına bir şey diyemem. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeey :)

      Soruları bir şekilde o güne kadar imece usülü modifiye ederiz bence :)

      Sil
  5. Okudum bütün soruları ama çok var, eger yazdıklarıma benzer varsa kusura bakmayın. Şimdilik bunlar geldi aklıma. Uyar mı uymaz mı bilemedim.

    .Herhangi bir bölümünde sizi hönkürdeterek aglatan dizi hangisi?
    .Adı (title'ı) ile en çok uyumlu oldugunu düşündüğünüz dizi hangisi?
    .Soundtrack'ini en çok sevdiginiz dizi hangisiydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok güzeller :)

      İkinci ve üçüncü soruyu hemen ekliyorum.

      Sil
    2. Ben de çok yapmak istiyorum bu challengeı, ingilizcesine baktım ve gördüm ki 26. sorunun çevirisi tam olmamış gibi :P

      Sil
    3. Hoşgeldiniz :)

      Terbiyem elvermedi direk çevirisini burada paylaşmaya :D

      Sil
    4. Ya ben Fatos, blogger hesabım oluyor Boredom Is Fun Sometimes. Otomatik o çıkmış. Ayrıca blogumun adı ile aynı olan kullanıcı adımı tanımamanız beni derinden yaraladı. Sorularımı ve telif haklarını da alıp gidiyorum buralardan :) Yine ayrıca, ben olsam 26. soruyu " Aboooo bu nasıl final yaaa?" diye çevirirdim hehe.

      Sil
    5. "Ben de yapmak istiyorum" dediğiniz için hoşgeldiniz dedim, yanlış anlaşılma olmasın :) Yoksa en çok ziyaret ettiğim bloglardan biri size ait olan Boredom Is Fun Sometimes :)

      Sil
    6. Hadi duel of the fates hatırına inanmış olayım yazdıklarınıza :P
      dıtdıt dırı dıt dıtdıt dırı dıt diyerek gidiyorum.

      Sil
    7. Dıııt dıııt dııııt dı dırıııt dı dırıııııt :D

      Sil
  6. Yanıtlamak isterdim ama sorular zor geldi bana yahu:) Hiç bir zaman kitaplardan, filmlerden alıntı yapan biri olamadım. Unutuyorum kısacası. Siz yanıtladığınızda fikir eklerim artık ben de arada bir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu defa açıkça itiraf edeyim ben de zorlanacağım, meydan okumanın sahibinden itiraflar :D Ama deneyelim istedim, öncesinde çok fazla soru gelmişti dizilisini yapacak mısın diye :)

      Sil
  7. Komşum meydan okuduysa tabi katılırım :) Fakat kısıtlı bir dizi dağarcığına sahip olduğum göz ardı edilmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim bu habere :) Özellikle bir ay öncesinden paylaştım ki ben de herkes gibi biraz düşüneyim. Dizi birikimim kısıtlı. Fakat şuan her soruya bir cevap hazırladım. Ve 2-3 soruyu da değiştirdim. Ocak'ın ilk haftası paylaşmayı düşünüyorum :)

      Sil
    2. Ne zaman başlıyoruz komşum?
      6 Ocak diye kalmış aklımda. Koştum geldim buralarda hareket yok :)

      Sil
    3. Kısmetse bu cumartesi başlıyoruz :) Soruların bir iki tanesini değiştirdim ayrıca. Tam listeyi Cumartesi sabahı yayınlayacağım :)

      Sil
  8. Bu meydan okumalara karşı koyamıyorum:)
    Yuppi yey!

    YanıtlaSil