60'lar, 70'ler ve 80'ler / Mezardaki Ses

"Ve sonunda, göreceğin aşk, vereceğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End)

19 Nisan 2017 Çarşamba

Son Günlerde


Bakalım hayatımda olan bitenler...

Ek bir iş bulmuştum fakat ne oldu bilmiyorum ses çıkmadı. Sevmiyorum iş görüşmelerini ve yalama faslını. Rahat hissedemiyorum kendimi takım elbise içindeyken. Soyunasım geliyor. Denemedim.

Uzun zamandan sonra heyecan içinde bir albüm satın aldım (yazı için buraya). Gayet de iyi buldum, huzur dolu, kaliteli ve son günlerdeki moralimi toparlamaya katkısı oldu.

Gene korku filmlerine sardım. Uzaklara bakmalı sanat filmleri ve korkunç trajik dram filmleri harici en sevdiğim tür. Fakat son zamanlarda şansım yaver gitmiyor. Saçma sapan, düşük bütçeli, hiçbir şey vaadetmeyen şeyler izleyip sonra da kendime sinirleniyorum. Ne bekliyordun ?

The Prowler diye bir film izledim. Bayadır arıyordum. Kendisi altın yılların, yani seksenlerin, bir ürünü. Sonunda izledim ve içim geçti. Okulda mezuniyet balosu var, yurtların oradaki bir evde gençler dans ediyor eğleniyor falan. Sonra Bay Katil çıkageliyor elinde dirgenle. Hababam önüne gelene saplıyor ve geride kalanların üstüne gül bırakıyor falan. Tamam o dönemin kült korku filmlerinden biriymiş fakat o döneme yakışan bir film olduğunu düşünümüyorum. Sadece efektleri dönemine göre çok başarılıydı. Yoksa evlerden ırak mazallah.

Ev temizliğinden nefret ediyorum. Sanki evimde beş milyar insan yaşıyor, bu kadar toz nereden geliyor ya ? Toz almaktan bıktım. Reklamdaki kadınlar bağırıyor ya hani "aaaaa öğğğğ brrrrr" diye, yakında ben de öyle sesler çıkarıp, evi kendi haline bırakacağım da yapamıyorum.

Dışarda yemek yemeyi pek sevmiyorum aslında fakat bazen mecbur kalınca yiyorum tabii. Geçenlerde bir arkadaşla çıktık. Sofraya bir "uzaylı" indi. Şunca senedir yemek yiyorum öyle bir şey görmedim. Bildiğiniz toprak. Adam toprağı kazıp tabağa süsleyerek koymuş. İsmini sorduk. Bzbzbz. Evden çıkmamak lazım arkadaşlar. Ha sorun bakalım ne kadar iyi aran yemek yapmakla diye ? Sordunuz mu. Hadi sorun. Makarna konusunda her erkek gibi başarılıyım. Sos hazırlıyorum hiç üşenmeden oturup. Kabak, patlıcan, patates ve envai çeşit sebze yemeklerinde de kısmen tatmin edici olduğum söylenebilir. Tatlı yapamıyorum, denedim, fena olmadı aslında. Lakin aram olmadığından sevgimi katamıyorum. Yeni hedefim zeytinyağlı ıspanak !

Yazın gitmeyi planladığım 1 (bir) tane bile konser yok. Malum, ülkeye gelen yabancı şarkıcı sayısı, geçen yıla oranla üstsel olarak azaldı. Konsersizlikten şuan artık çıtam Lady Gaga'ya kadar düştü ama nerde... Gaga demişken, Coachella'da söylediği, yeni şarkısı The Cure ne kadar da fiyasko. Kendisi ve rakibi Katy Perry emin adımlarla dibi bulmak üzereler artık net. Çare Lana Del Rey.

Marguerite Duras'ın melankoli dolu kitaplarında kaybolmak istiyorum. Gerçekten ilginç bir yazar. Felaket istikrarsız. Hiroşima Sevgilim ve Sevgili gibi über kitaplar yazmayı başarırken bir yandan da birbirinden kötü kısa romanları var. Geçen sene mesela bir kitabına sinirlenip (aslında bir tanesini de uyuklayarak tamamladım fakat diğeri kadar kötü değildi) onu okumayı bırakmıştım. Sonra barıştık tabii kendisiyle, fırtınalı bizim okuma ilişkimiz, yeniden kitaplarını okumaya başladım. Moderato Cantabile ve Mavi Gözler Siyah Saçlar'ı bulursam alıp okuyacağım hemen. Yalnızlık.

Süt ürünleriyle ilgili bir firmayı boykot etmeye çağırıyor insanlar, görmüşsünüzdür medyada, saçma buluyorum. Neden derseniz, vegan olup, hepsini tamamen hayatınızdan çıkarmak mümkün.


14 yorum:

  1. son günlerde halizini begenmiyorum gidişinizi bahar mı yoksaa güneş mi çarptııı etkinizden tepki şaştııı postu kime serdiginiz belli degil zor efendimm ♪ ♫

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirazem kaydı, ortaya öylesine bir şeyler yazdım bugün. Herkes de suskun ama. Komşuları bahar çarptı sanırım. Beni ne çarptı ki ?

      Sil
    2. Bence boykot yiyorsun :P

      Sil
    3. Kim napsın beni boykot ederek :D

      Sil
    4. Neler dönüyor burada acaba ahahaha

      Sil
    5. MariPoSa ❤

      Zihin sen sus otur sessizce boykotunu ye dökmeden.

      Sil
    6. Problem nedir açıklar mısınız ?

      Sil
    7. Ben geyik yapıyordum ya, bir problem yok, yani benim açımdan :)

      Sil
  2. Hmmm bak film olarak Jane Doe'yu önerebilirim. Fena sayılmaz.
    Makarna sosu dan efise benziyor bu arada. Bir sebze-sever olarak takdir ettim.

    Saygılar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok övüyorlar o filmi. Listemde önlere çekiyorum hemen. Sanırım vizyona da girmiş ? Vakit ayırayım, teşekkürler Sibelynka :)

      #Sebzeseverler

      Sil
  3. Merhaba, ben geri döndüm. Bir selam vereyim dedim ahaha.

    Yazıyla ilgili hızlı bir yorum yapayım; iş görüşmelerinden nefret ederim, korku filmi ne zamandır izlemedim, dışarıda yemeyi ben de sevmem, konserlere zaten gitmiyorum,ev temizliğine bayılırım. Boykot işine de aklım yattı ama uzun sürmez diye düşünüyorum.

    Neyse tekrar merhaba. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :) Ben de yoktum bir süredir.

      Kesinlikle inanmıyorum uzun sürebileceğine çünkü bizde adettir, böyle ilk gün çemkirirler, üçüncü gün hepsi unutulur. Ev temizliği sevmiyorum ya bulaşık hariç.

      Tekrardan selamlar :)

      Sil