Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

15 Ocak 2018 Pazartesi

Ah Dolores !

Yine bir kısa mesaj.
Fakat bir farkla, bu defa sonra okudum. Ne olduğunu henüz görmedim.
Sözlük'te ismini ve yanındaki yorum sayısını görünce içim cız etti.
Mesajı açtım.
"Dolores öldü!"
Nasıl ya ?
The Cranberries için "gençliği anımsatan şarkılar yapıyorlar" derdim hep.
Çünkü 90'larda yaşadık, onları dinledik. Hep gençtik. O şarkılarda.
Şimdi noldu ?
Dolores genç yaşında öldü. Sebebi bilinmiyor.
Eylül ayında deli gibi grubu dinliyordum. Yine yeniden.
Saraybosna'yı gezerken Bosnia şarkıları kafamda dolanıyordu.
Everybody Else Is Doing It, So Why Can't We?...
No Need To Arque...
To The Faithful Departed.
Müthiş albümlerdi.
Yenisi geliyordu.
Belki de bize uğrarlardı?
Her güzel şeyin sonu var anlaşıldı.
Lütfen Sinead O'Connor'dan da kötü bir haber getirmeyin.
90'ların güzel anılarını biraz olsun bize de bırakın.
Çok üzüldüm. Ne kadar sosyal medyada sevinçlerin ve üzüntülerin gerçekliği sorgulansa da,
Beni tanıyan bilir. Dolores'i sevmiştim vaktiyle.
Gittiği yerde mutlu olması dileğiyle.
Bu şarkısıyla hatırlamak istiyorum kendisini.
Sesi açın.

6 yorum:

  1. Aklıma sen geldin inan. Dediğin gibi gittiği yerde mutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Kaç kere andık o Bosnia şarkısını şuralarda, aklıma sen geldin dün haberi duyunca.
    Ailece çok bozulduk gidişine; benim ergenliğimden, barbar kocamın gençliğinden gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatilimin resmi soundtrackiydi resmen o şarkı. Hepimizden bir parça gitti onu anladım :/

      Sil
  3. Gençlik yıllarımızı paylaştığımız, hayatımıza fon olmuş isimleri kaybetmek çok kötü be. Her seferinde bir parçamızı, anılarımızı geride bırakıyoruz.
    Gittiği yerde mutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Yüzünü görmek için cam ayna kullanırsın; ruhunu görmek içinse sanat ürünlerini." - Bernard Shaw.

      Sil