Zihnin Arka Sokakları

"Ve en sonunda göreceğin aşk, verdiğin aşka eşit olacaktır." - The Beatles (The End) 🎵🐝💕🌻🌍🐾

17 Ocak 2018 Çarşamba

Yapma Allasen

Modern zaman insanının yeni üzüntü kaynağı "spoiler" yemek. Veya bunun Türkçe karşılığı ile sürprizbozan ile karşılaşmak. Bir filmin, kitabın, dizininin sonunu söylemek. Ya da onun ilerleyen kısımlarını paylaşmak. Sinir bozucu bir şey olduğunu elbette kabulleniyorum yani. Fakat bazen bunu çok abartıyor insanlar. Hele meşhur diziler başladığında görüyoruz sosyal medyada sırayla destanlar yazılıyor. "Aman söylemeyin", "eğer paylaşan olursa onunla arkadaşlığınızı bitirin", vs. Arkadaşlar deli misiniz ? Sahiden mi ?

Başka dertleriniz yok herhalde. Sürprizi kaçıran arkadaşınıza kızabilirsiniz tatlı dille fakat ona bozulmak ve hatta onunla köprüleri yakmak gerçekten saçmalamaktır.

Geçen oldu. Bir tane arkadaşla laflarken bir şey dedi bana. Sanırım istemsizce bilinçaltım da olaya öfkelendi ve filmin sonunu istmeden ağzımdan kaçırdım. Niyetim yokken. Vay sen misin diyen, bozuldu, surat yaptı sonra. Cidden anlayamıyorum. Dünyanın sonu gelse bu insanlar muhtemelen şu kadarcık olsun oralı olmazlar.

Kızdı bildiğin. Biliyor musunuz, yukarıdaki görselde görüldüğü üzere, en sonunda herkes ölüyor bu dünyada. Daha ciddi sürprizbozan olamaz. Ölüm varken dargınlık gerizekalılıktır.

Yanlış anlaşılma konusunda özellikle son günlerde üstüme yok. Küçük hanım da kızdığımı sanıp soğuk rüzgarlar estirdi telefonda. Neyse tatlıya bağlandı mesele. Mesele de yok yani.

Allah'tan düz adamın biriyim. Sevdiğime sevdiğimi söylerken kızdığıma da kızdığımı derim. Öküz altında envai çeşit şey kurcalamayın. Varsa bir derdim söylerim.

Vallahi afakanlar bastı yazarken. Janet gel de şenlenelim.

14 yorum:

  1. Hahahaha
    Benim blogda o dediğinden bolca var!
    Görsele de koptum! Spoiler dediğin böyle olur.

    YanıtlaSil
  2. Erkekler bazen yanlış anlaşılır öyle:)

    YanıtlaSil
  3. Valla ben bilerek spoiler okuyan biriyim. Ve izlediğim , okuduğum şeyin heyecanı zerre kaçmıyor.
    GoT zamanı arkadaşım bir gün " Arya ölüyor" diye geldi , ve izledim.
    Ne oldu sanki .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan en sevdiğim Six Feet Under'ın en sonunda neler olduğunu bilerek başlamıştım, zerre kadar bozulmadım :D

      Sil
  4. 1 hafta içinde verilen tüm spoilerları unuttuğum için mutluyum. :D

    YanıtlaSil
  5. "Ölüm varken dargınlık geri zekalılıktır" Artık en sevdigim alıntılardan :)

    YanıtlaSil
  6. yeri gelmişken, Blacklist izleyen varsa bu adam bunun nesi bana bi diiversin, n'olur! :))

    anlaşılacağı üzere bana koymuyor da, herhangi bir konuda birine "aman ne olacak sanki" demeyi zerre sevmediğimden ortada kaldım.
    Yine, ne söylediğin değil nasıl söylediğin önemli kısmına geldim. Kalayım azcık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette insanlara yanaşıp da ellerimi ovuşturarak Gargamel tarzıyla "nıhıhıhıh size sonunu söyleyeceğim" demiyorum :D Öyle bir tipim yok. Fakat konuşurken istemsizce heyecanlanabiliyorum. Kaptırıp gidiyorum ^.^

      Sil
    2. ay işte o zaman gürleyeceklerine, bir dahaki sefer arkamızdan terlikle kovalamakla falan tehdit etseler bence bi daha hiç birimiz söylemeyiz. :P
      kavgaları olayın kendisi değil, verilen ilk tepki belirliyor. (ben bugün ne tespitçi çıktım yaa...)
      :))

      Sil
    3. Tespit şelalesi oldu cidden :D

      Sil